Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Kontaktlæreren er sentral i arbeidet med å skape et trygt læringsmiljø for hver enkelt elev. I denne boka diskuteres kontaktlærerens rolle og arbeidsoppgaver. De tre første kapitlene gir informasjon om kontaktlærerens oppgaver i henhold til opplæringslova. De neste kapitlene gir innsikt i de grunnleggende forutsetningene for læring og hvordan elevene best kan hjelpes i sin læringssituasjon. I bokas siste kapitler presenteres sentrale begreper knyttet til organisering og ledelse av skole- og utdanningsinstitusjoner.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001225 am 2200217 4500
*00147685
*008 a 00nob 2
*015 $a0384512 $bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02320-5 $bh. $cNkr 299.00
*08231$a372.11 $zh $25
*090 $c372.11 $dO
*096 $a372.11 O
*100 0$aOlsen, Mirjam Harkestad$d1968-$jn.
*24510$aKontaktlæreren $cMirjam Harkestad Olsen og Kjell Skogen
*260 $aOslo $bUniversitetsforl.$ccop. 2014
*300 $a218 s.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register
*520 $aKontaktlæreren er sentral i arbeidet med å skape et trygt læringsmiljø for hver enkelt elev. I denne boka diskuteres kontaktlærerens rolle og arbeidsoppgaver. De tre første kapitlene gir informasjon om kontaktlærerens oppgaver i henhold til opplæringslova. De neste kapitlene gir innsikt i de grunnleggende forutsetningene for læring og hvordan elevene best kan hjelpes i sin læringssituasjon. I bokas siste kapitler presenteres sentrale begreper knyttet til organisering og ledelse av skole- og utdanningsinstitusjoner.
*650 1$aLærere$0før- og grunnskolen $2BS $2BS $9nob
*700 0$aSkogen, Kjell$d1939-$emedforf. $jn.
*900 0$aHarkestad Olsen, Mirjam $zOlsen, Mirjam Harkestad $9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening